Magamról

Saját fotó
Pécs, Baranya, Hungary
"A boldogságot csak az bírja el, aki elosztja. A fény csak abban válik áldássá, aki másnak is ad belőle... Amit szerzel, amit elérsz, amit tudsz, amit átélsz, osszad meg. Az egész világ a tiéd. ... Amiből másnak nem adsz, legyen az arany, iszappá válik; legyen szent fény, átokká válik; legyen gyönyör, halállá válik..." (Hamvas Béla) Én ebben hiszek.... Akinek van -adnia kell! Ha nincs is semmid, van szeretet a szívedben -hát adj belőle! Van mosoly a lelkedben -hát osztogasd bőven! Van segítő szándék benned -hát segíts! Mindenkiben van valami jó, amit megoszthat másokkal - hát tegyétek!

2012. augusztus 26., vasárnap

Ajándék anyának - vasárnapra

Vannak időszakok, amikor a meleg, a sok munka, a lelki nyomás hatására az embernek rosszabb napjai vannak. Ilyenkor szoktam én elővenni a kreativitást és kreálok valami kedveset, valami névreszólót.
Ettől általában annak aki kapja jobb kedve kerekedik én meg a keresgélés közben a "szemétben" válogatok és mindig találok valamit, amiből ajándékot lehet varázsolni.

Most anyunak.
Mert nagyon fáradt a melegtől, a szürettől. Mindig szüksége van tárolóedényekre. Virágmagnak, varrós doboznak, zsírnak, borsónak, szedernek, akárminek.
Hát találtam...
Találtam egy ex-tejfölös vödröcskét. Meg mindig akad a szalvétagyűjteményemben olyan, amit szeretek, és anyunak most pont ilyen vödröcske kell :))

Na én szívesen odaadom, de nem fehéren!




Elő a szalvéta, ecset meg a ragasztólakk. És a kedvence az ibolya és a lila szín. Hát lássuk mire megyünk vele.
Lealapozni már nem kellett, mert eleve fehér volt.

Kivágtam a mintákat és nekiestem .



Kis utóellenőrzés méretre igazítással. És elkezdtem szépen egymás után felragasztani a virágokat. Miután minden a helyére került, kitettem a napra, ahol nagyon hamar megszáradt.

Utána az egészet átkentem még egyszer, így már mosogathatóvá is vált a dobozka.





Hát ez lett belőle....
Szerintem jól áll neki a lila ibolya.
Kipróbálom legközelebb más virággal is.
Közben akadt két sima, unalmas fehér bögrém is, hát vidámabbá tettem őket is.


Szerintem tök csini lett! Most elviszem anyunak, had derüljön jobb kedve a nem várt ajándéktól. Tudom, hogy örülni fog neki. Ráírom egy cetlikére, hogy boldog vasárnapot és a kezébe nyomom!


Mindenkinek nagyon boldog vasárnapot (mindjárt itt a hidegfront és az eső).
Alkossatok ti is...... :))))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése