Magamról

Saját fotó
Pécs, Baranya, Hungary
"A boldogságot csak az bírja el, aki elosztja. A fény csak abban válik áldássá, aki másnak is ad belőle... Amit szerzel, amit elérsz, amit tudsz, amit átélsz, osszad meg. Az egész világ a tiéd. ... Amiből másnak nem adsz, legyen az arany, iszappá válik; legyen szent fény, átokká válik; legyen gyönyör, halállá válik..." (Hamvas Béla) Én ebben hiszek.... Akinek van -adnia kell! Ha nincs is semmid, van szeretet a szívedben -hát adj belőle! Van mosoly a lelkedben -hát osztogasd bőven! Van segítő szándék benned -hát segíts! Mindenkiben van valami jó, amit megoszthat másokkal - hát tegyétek!

2014. március 26., szerda

Húsvétváróban.....

Aki ismer, tudja rólam, hogy nagyon szeretek alkotni, mindeféle kézimunka érdekel, a legtöbbjét meg is tanultam anyutól még kislány koromban, amit meg Ő nem tudott átadni, mert nem ismerte, azt ellestem másoktól.

De a mézeskalács mellett a másik  két nagy szerelem a varrás és a keresztszemes hímzés :)



A képen még látható, hogy nem  készek a művek: a két párnahuzat alapra és körbevarrásra vár.




A színek és a formák fogtak meg, amikor a kézműves magazinban megláttam őket.
Másnap már meg is vettem a fonalakat hozzájuk.....








 A tyúkocskák is mindig kedvencek voltak, ők is a szerelem-első-látásra kategóriába tartoztak. Még be kell szegjem őket, és szalagot kapnak. A konyhámat fogják dekorálni







 Így történt, hogy elkezdtem készíteni itthoni dekorációnak a nyuszikákat.
Aztán meglátták a kollégák, barátok, ismerősök, mindenkinek kellett belőle  -csak pár darab-  és máris a rengetegnél tartottam :) Szerencsére sosem unom meg ezeket a kis tapsifüles lényeket.

Igazi nyuszókánk is van, tavalyelőtt befogadtam Dórikához érkezett húsvéti segédnyúl-tanonckát, aki annyira megszerette itt nálunk a lakhatást, a Bogit, a Matyát, hogy bizony örökös lakótárssá vált.






És amikor tapsifüleseket készít az ember - azonnal megérkezik hozzá a tavasz! :)









 Hát ők azok!





 Csak néhány méternyi színes textília kell hozzájuk és jókedv... bár ez utóbbit meghozzák ők maguk, ahogy készülnek.




Szalagokból jó ha több méternyi van otthon, mert csinosak szeretnének majd lenni.

A tavasz színei előnyben ....





Némi napfény ... és itt a tavasz, a húsvét !

















...föld színekben...













...rózsikák...














...kékségesen...











És a Főnyúl.... Belőle csupán kettő készült.
Mindenkinek kellemes tavaszt és boldogságos Húsvétvásárt kívánok a pitypangok közül!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése