Magamról

Saját fotó
Pécs, Baranya, Hungary
"A boldogságot csak az bírja el, aki elosztja. A fény csak abban válik áldássá, aki másnak is ad belőle... Amit szerzel, amit elérsz, amit tudsz, amit átélsz, osszad meg. Az egész világ a tiéd. ... Amiből másnak nem adsz, legyen az arany, iszappá válik; legyen szent fény, átokká válik; legyen gyönyör, halállá válik..." (Hamvas Béla) Én ebben hiszek.... Akinek van -adnia kell! Ha nincs is semmid, van szeretet a szívedben -hát adj belőle! Van mosoly a lelkedben -hát osztogasd bőven! Van segítő szándék benned -hát segíts! Mindenkiben van valami jó, amit megoszthat másokkal - hát tegyétek!

2011. március 1., kedd

Energy...

A minap azt magyaráztam a fiúknak, valami iskolai dolog által vezérelve, hogy mi is az az energia. Miféle, hány fajtája van, hogyan működik. Az ő meglátásuk egészen más volt, mint amit egy ideje én gondolok. Szerintük villanyenergia van, szélenergia, vízenergia, stb. És pont.
És mi van a te energiáddal? ............ "Az más, az nem olyan!" Téma lezárva.

..."nem olyan"....
Nem bizony. Mert minden energia. A Nap, a Hold, a Föld, a víz, a szél és még sorolhatnám hosszan. És te is, meg én is. Az emberek, az állatok, a növények és bizony a tárgyak is. Ezt miért nem hiszik el? Miért nem értik, amit mondok nekik? Generációs különbség lenne? Nem; hanem sémák, amiket tanultak az iskolában, az életben........ tőlem.....
Akkor miért mondjuk: "teljesen kimerültem", vagy "leszívták az összes energiámat a suliban/munkahelyen"? "Fáradt vagyok", "nincs rá energiám"......
Azt kell, hogy mondjam: csőlátók. 
Mint általában a férfiak mind egy szálig (bocsika fiúk!). Mi nők jóval szélesebb perifériában látunk - ez biológiai tény. Nagy az arcom, mi??!
De én már látok, értek egy keveset, mint mondottam. Közel nem annyit, mint szeretnék, de megértettem, megtapasztaltam dolgokat. 

"AHOL A FIGYELEM - OTT AZ ENERGIA"

Próbáld ki! Ha valamit csinálsz nagy odafigyeléssel, koncentrálsz rá, akkor az alakul, halad. Energiát fektetsz belé. Energiát adsz neki. Adhatok neked is.......... ha majd egyszer azt is megtanulom :) 

Most legtöbben rálegyintenek, azt mondják science fiction, vigyorgóban lenne a helyem...
De, aki már tapasztalta, tudja miről beszélek. 

A fiaim is nagyon bután néztek rám ezek után, gondolták, majd lenyugszom és akkor megint a régi leszek.......

Remélem bírják a csalódást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése